Veelgestelde vragen

Registreren

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Als je jouw wachtwoord vergeten bent, kan je op de website bovenaan rechts op inloggen klikken. Hier klik je op de link “wachtwoord vergeten?”. Geef nu je e-mailadres in. Je ontvangt een mailtje van Cosy & Clean om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Moet ik me registreren op Cosy & Clean?
De eerste keer dat je winkelt in de webshop geef je je persoonlijke gegevens door, zodat we je bestelling kunnen versturen. Bij elke volgende bestelling volstaat het om je aan te melden met je e-mailadres en wachtwoord. Dat bespaart je tijd en werk en je gegevens zijn altijd correct. Het blijft steeds mogelijk om je contactgegevens aan te passen bij mijn account.
Registreren kan je door bovenaan rechts op “Inloggen” te klikken.

Betalingen

Hoe kan ik betalen bij Cosy & Clean?
Bij Cosy & Clean kan u veilig online betalen met uw bankkaart; bancontact/Mister Cash, Visa en Mastercard of met bankoverschrijving.
Nadat u uw gegevens in het online bestelformulier ingevuld heeft, kan u de betaalwijze van uw keuze maken. Op dat moment wordt er een connectie gemaakt met het veilige betaalsysteem Sisow. Hier kan u uw betaling afronden. Als u kiest voor bankoverschrijving zal u van Sisow een e-mail krijgen met het rekeningnummer en de betaalgegevens.

Verzending

Hoe wordt mijn bestelling opgestuurd?
De verzending van je bestelling verloopt enkel met erkende en kwalitatieve koeriersdiensten. Meestal werken we samen met bpost die een verzekerde verzending garandeert.
Ben je niet thuis wanneer de koerier je pakje thuis aanbiedt? Geen probleem, dan krijg je een zendingsbericht in je brievenbus. Je kan gewoon wachten tot de postbode de volgende werkdag opnieuw langskomt. Twee keer niet thuis? Dan krijg je enkele dagen de tijd om je pakket op te halen in het dichtstbijzijnde postkantoor/postpunt.
Je ontvangt steeds een track & trace nummer zodat je makkelijk de bestelling kan volgen. Je bestelling is trouwens ook standaard verzekerd!

Verzendkosten:
België: € 5
Nederland: € 6
Bij bestellingen van boven €60 vallen de verzendingskosten weg.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Wil je graag zelf je bestelling afhalen? Dat kan in ons magazijn van Regi Textiel, mulstraat 10 te 3600 Genk. Let op! Dat kan enkel voor bestellingen die je eerst via de website hebt geplaatst. Je kan de bestelling afhalen van maandag tot vrijdag tussen 12.00 tot 14.00 uur.
Tijdens het bestellen kies je bij “verzendingsmethode” voor afhalen. Dan worden er geen kosten aangerekend.
Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
Geen probleem. Je hebt de mogelijkheid om je bestelling op een ander adres te laten leveren. Deze vraag wordt je gesteld tijdens het ingeven van je bestelling.
Je kan daar dan bijvoorbeeld het adres van je buren of je werk invullen of je kan een afhaalpunt kiezen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Van zodra we de betaling ontvangen, versturen we de bestelling. Bij bankoverschrijving kan dit enkele dagen duren naar gelang de bankinstelling.

Verzendkosten:
België: €5
Nederland: €6
Indien je jouw bestelling zelf komt afhalen zijn er natuurlijk geen kosten.
Bij bestellingen van boven €60 vallen de verzendingskosten weg.

Regi Textiel homeparty’s

Zou je de producten eens in het echt willen zien?
Dat kan op een Regi Textiel homeparty. We komen naar je toe met een groot deel van de collectie en je kan samen met vrienden en kennissen ons aanbod rustig en in een ongedwongen sfeer bekijken en eventueel bestellen.
Hoe kan ik een homeparty organiseren?
Vul het contactformulier in zodat we u kunnen opbellen of mailen. Dan spreken we een datum af die voor u goed uitkomt. Als gastvrouw wordt je altijd beloond met een geschenk uit onze ruime collectie t.w.v. 8 % van de totale verkoop. Een Regi avond organiseren is eenvoudig. Je deelt de uitnodigingen die je van ons krijgt uit aan buren, vrienden, collega’s. Samen met de Regi verkoopster maak je er een gezellig avond van met een hapje en drankje.